🎭「迷你 · 遊樂劇場」系列—《紅卜卜與豬油包》、《Pet Pet 超人》翻嚟啦🐕🐽

🐶:「唔知大家有無掛住Pet Pet 我呢?今年7月我同大家玩得好開心呀 😆,所以出年1月又再次返嚟邀請大家同我一齊去冒險搵返小主人 !而且我仲叫埋成年冇見嘅紅卜卜👧🏻同豬油包三兄弟🐷一齊嚟玩添啊!😜」

👧🏻🐷:「係呀係呀~我哋仲聽講你哋上次玩得好開心,唔知仲記唔記得我哋,想同我哋冒險多次,一路聽故仔📕,一路玩遊戲呢?😝 有興趣嘅大朋友同小小小朋友就要快啲去以下傳送門買飛啦!座位有限,我哋等緊你哋嚟呀 !🧚」

👧🏻🐷《紅卜卜與豬油包》(適合三至六歲👶🏻)

📖 人見人愛嘅紅卜卜去探婆婆嘅時候,竟然遇上狡猾又攪笑嘅大豺狼;而佢嘅好鄰居豬油包三兄弟,又因為要做大個仔而面臨大危機⋯⋯到底佢會點解決呢?

📆 14/1/2023 (Sat) 3:00pm/ 4:45pm

🐶《Pet Pet超人》(適合三至六歲👶🏻)

📖 小狗狗Pet Pet為了尋找失蹤的小主人踏上驚險冒險之旅!膽小怕事的牠不但遇上意想不到的挑戰,還找到真正的超人,到底誰是真正的超人呢?

📆 15/1/2023 (Sun) 11:00am/ 3:00pm

📍地點:一路青空工作室*

🎟️票價:$140(雲寶寶會員價:$120)

⏱️節目長約1小時

💡是次演出不設劃位

*新界大埔安邦路12號大埔藝術中心406-407室

節目查詢:📧 info@radianttheatre.com / ☎️ 2409 8289

❓關於「迷你 · 遊樂劇場」❓

以創新形式與大家一齊「邊睇邊玩小舞台!」

大朋友小朋友唔再只係坐定定睇故仔,仲要走入戲劇世界親身經歷,一齊玩遊戲🏅,化身成為故事角色👻,推進故仔嘅發展添!🙌

Published On: 6 12 月, 2022Categories: 合家歡系列