🙁 假日悶悶地,即刻去睇《Goooooodbye 孖寶 》(網上版)啦!📣

😓 放學/放工後想休息下,即刻去睇《Goooooodbye 孖寶 》(網上版)啦!!📣

😫 同朋友仔鬧完交,唔知點和好,即刻去睇《Goooooodbye 孖寶 》(網上版)啦!!!📣

$150就可以同身邊嘅屋企人、狗仔貓仔狐狸仔🦊、朋友仔、老師同學仔

係無論幾點鐘⏰、身處係咩方位🗺️,都可以係72小時內瘋狂無限睇!睇!睇!🔥

係米正呢?😏 正就快啲點擊呢度 (https://art-mate.net/doc/65731) 買飛,即刻「線上」睇show啦😍!!~

睇完唔好唔記得,要share俾你所有嘅朋友仔知呀😉~


一路青空

網上合家歡音樂劇🎭

《Goooooodbye 孖寶 》(網上版)👥

兩個小孖寶 👥,同一天生日、同一間醫院出世、同一個playgroup、同一間幼稚園⋯每年生日、所有節日,他們都一齊慶祝、一齊渡過 👧🏻🧒🏻。

但就在他們準備升讀小學的時候,眼前卻出現了第一個難題:「說再見」!他們會如何面對?到底Goodbye 又是否真的可以good住say bye呢 👋🏻? 

編劇/導演:歐珮瑩

演員:王曦玟、馬沛詩、馬嘉儀、陳康、鄺渙軒

📆 4/2-31/3/2023

💵 $150

👉 於art-mate購買門票後,閣下將收到經art-mate發出的確認電郵及Whatsapp通知(只限在購票時剔選了願意接收Whatsapp訊息的觀眾)

👉 觀賞影片方法:觀眾可購票後,即到art-mate發出的確認電郵及/或Whatsapp通知,先按「按此觀看影片」,後按「立即播放」,便可觀賞影片。

👉 在影片播放期限內,閣下可由首次播放開始計 72小時內任意收看。

👉 是次串流播放支援本地及海外購票,網上節目播放平台為 Vimeo,觀眾購票前請留意個別地區或不能收看。

👨‍👩‍👧 演出適合三歲或以上人士觀看

節目查詢:📧 info@radianttheatre.com /📞 2409 8289

Published On: 26 12 月, 2022Categories: 合家歡系列